بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند
سرخط خبرها

Gemini ۱.۵ Pro گوگل اکنون می‌تواند بشنود و اطلاعات را از صدا استخراج کند

  • کد خبر: ۲۲۱۱۲۱
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
Gemini ۱.۵ Pro گوگل اکنون می‌تواند بشنود و اطلاعات را از صدا استخراج کند
هوش مصنوعی جمینای گوگل با به روز رسانی جدیدش، اکنون می‌تواند به فایل‌های صوتی آپلودشده گوش دهد و اطلاعات را از چیز‌هایی مانند تماس‌ یا صدا را از ویدیو‌ها بدون رجوع به نوشتار دریافت کند.

شهرآرانیوز - گوگل در طول رویداد Google Next، اعلام کرد که Gemini ۱.۵ Pro را برای اولین‌بار در پلتفرم ساخت برنامه‌های هوش مصنوعی خود، Vertex AI، در دسترس عموم قرار می‌دهد. Gemini ۱.۵ Pro اولین بار در ماه فوریه معرفی شد.

نسخه جدید جمینای پرو که قرار است مدل میان‌رده خانواده جمینای باشد، در حال حاضر از نظر عملکرد از مدل بزرگتر و قدرتمندترش، جمینای اولترا، پیشی گرفته است. گوگل ادعا می‌کند که Gemini ۱.۵ Pro می‌تواند دستورالعمل‌های پیچیده‌ای را درک کند.

Gemini ۱.۵ Pro برای افرادی که به Vertex AI دسترسی ندارند در دسترس نیست. در حال حاضر، بیشتر مردم از طریق چت بات جمینای از مدل‌های زبان جمینای استفاده می‌کنند. Gemini Ultra هم قادر به درک دستورات طولانی است، اما به سرعت Gemini ۱.۵ Pro نیست.

Gemini ۱.۵ Pro تنها مدل بزرگ هوش مصنوعی گوگل نیست که آپدیت شده است. Imagen ۲، مدل تولید متن به تصویر گوگل، هم به قابلیت‌های تولید تصویر جمینای کمک می‌کند. این مدل به کاربران اجازه می‌دهد عناصر را به تصاویر اضافه یا از آن حذف کنند.

گوگل می‌گوید که در حال آزمایش راهی است تا پاسخ‌های هوش مصنوعی خود را در موتور جستجویش قرار دهد تا آنها با اطلاعات به‌روز پاسخ دهند. البته گوگل عمداً جمینای را از پاسخ‌دادن به سوالات مربوط به انتخابات ۲۰۲۴ ایالات متحده منع کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->